Alla inlägg den 11 december 2012

Av Caroline - 11 december 2012 10:30

ringde om skenan nyss ..

fick en tid i morgon hör o höpna ..

läkaren hade tydligen skrivit akut ??

man slutar aldrig förvånas ;-)

Av Caroline - 11 december 2012 08:11

Funderar ibland varför vi har en vårdcentral(sjukhus) i vår by ??Först får man vänta i 6 dagar på en "akut" tid ..sen när man är där så tar besöket 2 min ..Suck..Läkaren klämde lite och sa det är inflammation i sentunnlarna( eller något åt det hållet,minns inte exakt vad det hette).efter som du ammar får du inte äta de smärtstillande (morfinlikanadepreparat) jag vill ge dig , panodil är ju ingen idé att du äter då det inte hjälper säger läkaren till mig ..Här är ett nr ring det i morgon och säg att jag bett dig ringa så fixar dom ett "stöd" till handleden ..sen frågar läkaren om jag är mammaledig ..ja svarar jag ..vad bra annars skulle jag sjukskrivit dig i 2 månader ..Om du har otur blir det operation ..eftersom du inte kom direkt när du fick ont ,dom flesta står inte ut mer en 1 månad max....Hur tolkar man det sista ??? Fick ju vänta 6 dagar på tiden !! Men visst skulle kanske sökt när det börjar ,men är ju så van vid smärta att det inte bekommer mig så mycket..Ja ja nu ska jag snart ringa och se om jag kan få mitt "stöd" .I dag tänkte jag åka till Willys och fixa julskinkan inför jul .......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards