Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Borde sova ..

Av Caroline - 15 januari 2013 06:54

I dag kommer äntligen gubben hem igen ..Denna gång har varit riktigt jobbig och isolerad..började ju med att gumman fickmagsjuka natten till tisdagen och sen fick jag det natten till torsdagen .. Inte roligt att ta hand om en pigg gumma när man själv bara spyr :-( på lördagen tänkte jag spendera med mina päron , men då låg min mamma i magsjuka .. mina svärföräldrar har varit jätte förkylda så jag vill inte få det som moset på kakan ;-) Så som sagt det har varit segt och långsamt denna gång ... Har vi tur åker han inte förrens i april nästa gång :-) Kommer vl sluta med att vi blir tokiga på varandra om ett par månade och jag ber honom resa ;-) I dag ska ena killen till veterinären och kolla sina prover igen .. Skulle varit i torsdags men som "tur" är var även veterinären sjuk då ... I går var jag lite hurtig och tog en promenad med vagnen i 50 min .. Tungt som f-- i mellan åt och svetten rann när jag kom hem .. Måste erkänna att jag kände mig riktigt duktig :-) Nej gumman sover här bredvid och jag borde göra det med men kan inte komma till ro :-( måste ju upp om 1 timma och ge medicin till kilen så varför sova liksom ;-) ..Hoppas alla får en bra dag !!! Det ska jag ha ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 30 januari 2013 21:12

Då har första tanden gjort entré !!! Oj oj vad kul .. I morgon är det läkartid för gumman .. Jag kommer från och med nu ta en paus från att blogga.. ...

Av Caroline - 29 januari 2013 09:28

Ja det är en fråga jag ofta ställer mig .. Varför är vi där vi är ? Varför gjorde jag så och inte tvärt om ? Varför är den stora frågan !! Gumman växer och står i ...... Nu mera är det inga nattmål ..(peppar,peppar) Gumman äter sin gröt vid 1...

Av Caroline - 28 januari 2013 09:03

Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna :-( Var till Ikea i lördags och köpte den efterlängtade grinden .. Skulle köpt mat med men snurriga jag åkte ifrån listan , så vi bestämde att vi tar en sväng till stan på söndagen.. Men på morgonen ...

Av Caroline - 22 januari 2013 10:16

Nu ska här börja tränas .. I söndags tog jag en promenad till mina päron ..(1timma och 19 min) Och i dag ska jag ta en promenad till gubbens jobb ..jag åker med honom hem orkar nog inte gå i båda riktningarna :-) .. Ska ha gumman i vagnen så det l...

Av Caroline - 19 januari 2013 14:01

Orka,orka...... Gubben är och jobbar och jag är hemma med gumman .. Tanken vara att ge mig ut på promenad men kylan satte stopp för dom planerna .. Är uttråkad till max just nu ,inget att göra och ingen som vill göra något med mig ;-) .. Ja ja de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards