Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Caroline - 1 januari 2013 10:55

Då var det 2013 om någon mot all förmodan missat det ;-) ..Gumman somnade vid 22 och jag antog att hon skulle vakna vid tolvslaget pga alla raketer och smällare ..Så jag gick upp när vi skålat och raketerna började smällas av .. Gumman vaknar jätte lätt i vanliga fall , men trotts allt oljud sov hon så lugnt och fint ..Har nu även insett att man har mycket jobb framför sig ..Gumman fick ju en lära gå stol i julklapp som används flitigt av henne..I går när julen städades ut ( vet att det är förtidigt men gubben ska iväg o jobba och jag vill inte städa ut den själv då jag fixa allt när det skulle upp) lämnade vi henne i köket 2 sekunder när vi kommer tillbaka är hon borta till vår stora förvåning ..Tittar in i finrummet ochdär inne står hon glatt och förstör mina fina blommor ...... Ja ja det blir att köpa grindar inom en snar framtid ..I dag är vi bortbjudna på mat till mina päron ..skönt att slippa laga mat i dag med..Nej nu är det bäst att jaga barn lite ( gåstolen är på promenad men gumman ;-) )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards