Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Caroline - 28 januari 2013 09:03

Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna :-(Var till Ikea i lördags och köpte den efterlängtade grinden ..Skulle köpt mat med men snurriga jag åkte ifrån listan , så vi bestämde att vi tar en sväng till stan på söndagen..Men på morgonen när vi vaknade så hade lilla gumman feber :-( Så jag bestämde mig för att prova att åka själv .. Sagt och gjort .. För första gången sen gumman föddes var jag borta längre en 1 timma i från henne ..Oj oj vad det kändes i mitt hjärta ..speciellt eftersom hon var sjuk .. Var borta i 5 timmar .. Gumman hade haft det super bra med pappa här hemma .. Så nästa gång kanske jag kan njuta av att vara själv och inte känna som att jag går på nålar ;-) I dag blir det att vara inne då febern är tillbaka igen .. Hon var feberfri i går kväll men nu är den tillbaka :-/ Funderar på om det eventuellt är tänder på G ..Åter står att se :-) På torsdag är det BVC och läkarkontroll .. Oj oj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards