Alla inlägg den 2 november 2012

Av Caroline - 2 november 2012 07:38

I går var det ingen rolig dag lilla gumman hade ont i magen hela dagen ..I vanliga fall brukar hon somna när vi åker bil ,men när inte ens det fungerade så insåg jag att det var riktigt illa..Inget roligt..så i dag hoppas vi att det är bättre.. Men det har inte börjat bra :-(Ja ja vet inte vad det är som jag ätit som gör att hon får ont i magen ,det enda jag kan tänka på som är annorlunda nu är att jag använder nässpray mot min täppta näsa .. Det står i bipacksedeln att inga studier gjorts :-/ så det är väl bara att sluta med den ..Och hoppas jag överlever utan. Hatar att inte få luft genom näsan när man ska sova men men vad gör man inte för sitt <3 ..Garaget vart inte klart i går .. Så i dag skulle dom jobba ca 5 timmar ..det har hittills tagit dom 24 timmar att resa takstolar och sätta spont och pappa taket, ena sidan fått på tegel.. Känns ju bra att gubben o en vän till oss reste sidorna innan .. Annars skulle dom väl behövt ytligare 24 timmar och då blir det dyrt..När vi bad dom bygga garaget så lova dom att 3 dagar dvs 24 timmar för hela garaget skulle det ta ..Gubben o vännen reste väggarna i hopp om att tjäna lite pengar men oj vad fel vi fick..Men något positivt är att i dag jobbar dom gratis ...... Nej nu ska här matas liten gumma......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards