Alla inlägg den 30 november 2012

Av Caroline - 30 november 2012 08:12

... Kellies mamma ...Har sovit skapligt i natt , men blir så arg när man inte kan somna om ..,Gumman sover men jag ligger och rullar runt som en .. Jag bet inte vad ..Gumman råkade somna till vid 18:40 i går kväll så när jag tyckte det var dax att sova , så tyckte inte gumman det ..Vid 22 somnade hon men hon skrämde mig rejält innan hon somna :-( Gumman låg i min säng och plötsligt börjar hon slänga huvudet fram och tillbaka ( typ som man ser ett ep anfall)Men så fort jag la handen mot hennes kind slutade hon och när jag tog bort drog hon igång igen ..Riktigt otäckt enligt mig .. Tänkte ringa gubben ett tag , men vad kan han göra när han är xx antal timmar bort ?? När gumman vaknade för mat i natt så var kastandes av huvudet borta .. Så jag hoppas det är det nu med när hon vaknar ..Har funderat i natt och tror det kan ha varit att hon var övertrött eller något liknande ..I dag återstår det att se om jag kommer in till byn då vi har en liten översvämning på vägen in .. Skulle behövas en färja snart ;-) Men om jag tar mig in,så blir det en sväng till kyrkogård för att tända lite ljus på farfars grav .. Känner mig en aning rastlös nu för tiden .. Men har inte ork att göra något .. Det kan vara konstigt i bland :-) Nej nu är det frukost för min del ..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards