Direktlänk till inlägg 8 november 2012

babysim.

Av Caroline - 8 november 2012 12:15

då var babysimmet avklarat för denna gång..

gick kanon innan och i vattnet men när vi kom in i omklädningsrummet så vart det illvrål på 3 av 7 bebisar och en av dom var min ..

kalt som i ett kylskåp var det i omklädningsrummet..

så det blev bara att byta om och ge sig hemmåt..

gumman somnade som en stock i bilen men vaknade när vi kom hem efter 20 min ..

så då blev det baljan för henne och duschen för mig..

nu sitter vi i soffan och jag hade tänkt att den lilla gumman skulle sova ett tag till ..

men även fast hon är så trött att ögonen går i kors så kämpar hon imot..

ja ja kanske sover hon bättre i natt då ..

i natt har hon vaknat varannan timme..

så nu hoppas vi denna natt blir bättre..

besöket hos bvc gick bra har fått klartecken på att gumman nu får sitta i matstolen vid bordet..

super kul !!

ja om 3 timmar blir gumman 4 månader ..

tiden går fort..

känns som det var igår man låg i värkar och krystade ut henne..


 
 
Ingen bild

hella

8 november 2012 20:13

ni är i dom små omklrummen? dom är ju lite varmare iaf.
tips är att ta med lite leksaker eller nått... Men jag minns att första omgången var Olivia jätte trist med, trött, ledsen och arg efteråt. Det går över ;)

Caroline

10 november 2012 08:50

jag upplevde detta omklädningsrum varmare en handikaps..
ja det lilla längst ner..
ska ta med leksak nästa gång och fler handdukar ;-)
vart ju snuvad på "dom blir jätte trötta efteråt ,låt dom sova klart" gumman sov 20 min hem sen klarvaken..
tack för uppmuntran att det går över,känns frustrerande när man är själv och inget man kan göra..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 30 januari 2013 21:12

Då har första tanden gjort entré !!! Oj oj vad kul .. I morgon är det läkartid för gumman .. Jag kommer från och med nu ta en paus från att blogga.. ...

Av Caroline - 29 januari 2013 09:28

Ja det är en fråga jag ofta ställer mig .. Varför är vi där vi är ? Varför gjorde jag så och inte tvärt om ? Varför är den stora frågan !! Gumman växer och står i ...... Nu mera är det inga nattmål ..(peppar,peppar) Gumman äter sin gröt vid 1...

Av Caroline - 28 januari 2013 09:03

Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna :-( Var till Ikea i lördags och köpte den efterlängtade grinden .. Skulle köpt mat med men snurriga jag åkte ifrån listan , så vi bestämde att vi tar en sväng till stan på söndagen.. Men på morgonen ...

Av Caroline - 22 januari 2013 10:16

Nu ska här börja tränas .. I söndags tog jag en promenad till mina päron ..(1timma och 19 min) Och i dag ska jag ta en promenad till gubbens jobb ..jag åker med honom hem orkar nog inte gå i båda riktningarna :-) .. Ska ha gumman i vagnen så det l...

Av Caroline - 19 januari 2013 14:01

Orka,orka...... Gubben är och jobbar och jag är hemma med gumman .. Tanken vara att ge mig ut på promenad men kylan satte stopp för dom planerna .. Är uttråkad till max just nu ,inget att göra och ingen som vill göra något med mig ;-) .. Ja ja de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards