Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Caroline - 8 oktober 2012 09:13

då var det måndag och bara 2 nätter kvar till gubben kommer hem..

ska bli skönt att få hem honom ..skönt för gumman att få hem pappa och skönt för mig att få någon att sova brevid.

visst nu har jag ju 2 hundar i hans säng men det är inte riktigt samma sak..

i dag ska vi till stan och göra den osäker..

hoppas på att hitta lite till gumman..

i dag är min farmor i ullared och jag antar hon köper hem lite kläder till gumman hon med..det är ju x antal år sen hon fick handla barnkläder och nu när gumman finns så passar hon på .. det är ju 1 barnbarnsbarnet ..

mina päron kom hem från grekland i går och dom hade också köpt kläder till gumman och skor samt en leksak..

oj oj vad detta barn kommer bli bortskämt av mor och far föräldrar och resten av släkten med för den delen....

i dag är det även 3 månader sen lillan föddes..

i skrivande stund för 3 månader sen satt jag i ducshen och försökte lindra värkarna..men väldigt snart blir det lustgas..

dom sa att man glömmer smärtan snabbt..och nu när jag sitter och tänker tillbaka så minns jag inte hur ont det gjorde bara att det gjorde ont...jag minns bättre hur ont jag hade efter..

men hon är det bästa som hänt mig och jag skulle gå igenom det 1000 gånger igen bara för hennes skull..

hon är ju mitt   ..kan ju inte leva utan henne..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards