Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Caroline - 13 oktober 2012 21:28

i adg kom det !!!

 första riktiga skrattet..från ingen stannns ..

det värmer ett mammas hjärta.

nu ligger gumman och sover...ska snart sova med..

tror inte hon tar sovmorgon bara för att jag inte orkar gå upp   ..

har nu fixat det praktiska till namnfesten..

askarna är fyllda och banden knutna runt..

banden till servetterna är fixade..

så nu är det tårtan och några sorters kakor till som ska bakas ..

har 13 sorter men tänkte jag kulle ha några till ..

älskar att baka ska tilläggas..

nej nu blir det sängen för mig...


Av Caroline - 13 oktober 2012 08:50

vart inget inlägg i går då hela dagen gick åt att trösta och bära runt på gumman..

hoppas hon blir kvitt sin feber snart för hon är inte rolig ..

men mår man inte bra så får man vara grinig..men vore 1000 gånger lättare om hon kunde säga vart det gjorde ont och vad man kan göra för att hjälpa henne..

nu är det 1 vecka kvar till namnfesten och alla saker har kommit till festen..

ska bara sätta mig och göra klart allt..

har 25 silveraskar som ska vikas och sen ska 2 silver och 2 röda choklad hjärtan i och sen ska ett rött sidenband om..

ska ju bara upprepas 25 gånger..

sen ska det göras 25 servett "hållare" ..har beställt silverhjärtan ..igenom ska rött satinband och så ska det sys ihop och sen en servett igenom..detta ska också upprepas 25 gånger..

sen till det roliga med bordsplaseringen ..har köpt pälor i olika färger och former..

dessa ska sättas på silveraskarna och sen ska det särras snöre på de övriga så man får dra sin plats när man kommer...

som sagt lite att fixa med.. men har ju allt hemma ..ska bara baka en 2 våningstårta med.. men det slänger jag ihop dagen innan..

i dag ska vi in till stan en snabbis..gumman och jag sitter i bilen medan gubben hämtar biljetter..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards