Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Caroline - 15 oktober 2012 16:58

ja ja gårdagen gick i oturens tecken för mig igår..

ramlade bland brännesslor igen..skulle åka till mina päron för att hämta en present som gumman ska ge till farsdag, kommer ut och bilen startar men så fort jag släpper nyckeln dör bilen ..suck..

upprepar 3 gånger ringer in till gubben ..gubben kommer ut..han fattar beslutet att ringa en bärgare..

ja ja och kl 18:30 försvann bilen iväg på bärgare till stan..

gubben följde med och hämtade en hyrbil..

han fick gå upp vid 7 och ringa bilfirman för att kolla med dom om dom tittat på bilen..

fick till svar att vi skulle åka in till stan med den andra bilnyckeln..sagt och gjort..

blev inget fixa med garaget då det regnat i dag.. kl 15:50 ringer dom från verkstaden bilen finns att hämta..

gubben ger sig in för att byta tillbaka till vår egen bil..

får veta att det är en givare i motorn som är trasig och inte ett datorfel ...jag blir jätte glad..

där sparade vi x antal tusenlappar..

så kanske det är min tur dag i dag ??

suttit och knutit rosetter på 50 pinnar till cake pops som jag ska göra till namnfesten på lördag..

varit och hämtat det som ska ligga på tårtan ..

jätte fint !!

nej nu ska gumman få hela min uppmärkssamhet..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards