Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Caroline - 18 oktober 2012 09:18

..klänning bestämd..Då var även jag redo för festen på lördag !!I morse tog gumman lite sovmorgon ..det uppskattas av en trött mamma..Så nu sitter jag i pyjamas och gumman sitter i babysittern och snackar medans jag äter frukost..Ska försöka få upp gubben med..Fattar inte att man kan vara så trött på morgnarna , men sitter man uppe till 2 så vill man ju kanske inte gå upp 9..Igentligen spelar det ingen roll för hans del han är lika trött om han somnar 9 på kvällen..dom är konstigt konstruerade dom där männen ;-).Men man vill ju inte leva utan dom heller......I dag ska jag till stan och göra den osäker..När jag kommer hem ska det göras fyllningar till tårtan som ska stå 1 natt innan man fyller tårtan med det..Så i morgon gott folk är det full fart här..2 våningstårta ska göras,smörgåstårta för 30 personer ska göras,1 sorts kakor..jag ska duka lokalen och under tiden jag gör allt detta har jag en liten gumma att ta hand om ,så något som bara skulle ta ca 4 timmar att fixa kommer nu ta hela dagen..Det blir mat och blöjbyten ..hoppas jag inte tar och lägger en blöja menar tårtbotten ;-) .. Nej nu ska gubben tjatas ur sängen ..kaffet är klart till honom ,jag vet jag skämmer bort honom ;-) .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards