Alla inlägg den 13 september 2012

Av Caroline - 13 september 2012 10:31

gubben och jag har delade meningar om dop..

jag vill men inte gubben..

har nu enats om att ha en namnfest ..

skickat ut inbjudningar och fixat lokal..

tänkte baka en tårta,men har ingen fantasi eller jätte erfarenhet av vad jag ska ha för fyllning.

kanske någon av er där ute har något bra/lätt recept att dela med er av ??

hallonsylt och vaniljkräm börjar bli uttjatat   ..

skulle som sagt bli jätte glad om jag fick lite hjälp..

Av Caroline - 13 september 2012 10:18

hade rätt om att det skull bli ett bad i dag med   

gumman vaknade vid 07:30 då blev det att gå upp och vid 8:30 vart det mat.

efter maten ville jag ha den där rapen och visst fick jag den ..sen låg stumpan kvar ett tag mot min mage ..

satt i godan ro och kollade FB och hör hur hon tar i ..

känner att hon bajsat ,tänker ska bara läsa klart detta så ska jag byta..

då som blixt från klar himmel känner jag hur det rinner ner på min mage..

jo blöjan var vikt vid benet så nu när gumman kissade så kom allt på mig och på älsklingens kläder..

ja ja bara att slänga av sig allt och tappa upp vatten i badbajlan..

ska vara hos läkaren vid 14..

just nu ligger gumman brevid mig och sover..

sen hon kom så har hon velat somna och sova i famnen på dagarna (hon sover i sin egna säng på nätterna) så vi har liksom inte lagt massa energi på att få henne att sova själv på dagen..

när man lagt ner henne så blir hon klarvaken,men i går låg hon brevid mig och somnade självmant och likadant i dag ..hon börjar bli stor min tjej..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards