Alla inlägg den 18 september 2012

Av Caroline - 18 september 2012 10:07

Då var det tisdag och dåligt väder i dag med :-( ..Var inte stan i går .. Orkade inte, insåg jag när jag packat in allt i bilen och var nere vid byn..Stannade hos optikern och hämtade mina glasögon som var färdiga ,så nu ser jag allt klart igen..Brukar ha linser men efter graviditeten så har min ögon blivit jätte torra och linserna går nästan inte att få ut på kvällarna..Men jag tror det beror på att jag ammar ,man blir lite torr lite var stans då ;-) ..Så när jag slutat amma så blir det linser igen ..dom glasögon jag hade innan var från när jag vägde 1?? kg och var lite rundare i ansiktet ..Passade liksom inte nu när man väger 36 kg mindre ..är jätte nöjd med dom nya..bara att komma ihåg att ta på sig dom :-) När jag kom hem efter jag insåg att jag inte orkade åka till stan blev det att baka lite i stället .. Vart bara 2 sorter( schackrutor och kolakakor) för sen tyckte gumman att det inte var roligt att ligga i babysittern ..I dag blir det besök vid 11 av en vän och kl 15 kommer svärföräldrarna igen och ska måla det sista då färgen tog slut i går.tänkte jag skulle åka ner på förmiddagen och köpa färg när svärmor säger "- får ag bara vad färgen heter så köper vi det på vägen till er i morgon " hon är för gullig......Just nu står farfars drömmar i ugnen...... Vill ha dom på namnfesten ,så han får "vara med" på något sätt..För er som inte vet gick min farfar bort i mars i år ...... Innan lilla gumman föddes vilket gör ont i mig ,då han alltid pratar om att han ville träffa det som låg i min mage .. Fast han trodde det var en boll på slutet och att det var våran hanhund som skulle ha valpar när vi visad ultraljudsbilden,han var jätte dement ska tillägas ..men värdens bästa farfar .. Saknar honom så det gör ont i hjärtat ..men jag vet att han ser oss..Nej nu måste jag byta plåt i ungen så det inte blir mardrömmar av dom ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards