Alla inlägg den 17 september 2012

Av Caroline - 17 september 2012 17:07

i dag med posten kom paketet från villervalla..

så nu har gumman lite nya kläder..

det var 2 par lilla byxor ,1 par grå och 1 par turkosa..sen var det 1 röd och 1 lila body samt en vinröd mössa och en lila skarf...hon kommer bli så fin ,min lilla gumma..

svärföräldrarna är här i dag med och målar delarna till garaget ,så det är målat en gång när det monteras..

på torsdag eller fredag kommer killarna och ska bygga ramen innan cementbilen kommer nästa vecka.. så har vi tur så står det ett garage på tomten (monterat,står nu som byggsatts på tomten) om 4 veckor ..

fatta vad skönt det ska bli i vinter att slippa skrapa rutor ..


Av Caroline - 17 september 2012 09:06

Då var underbara måndag här !! Och tydligen bjuds det på dåligt väder i dag ......Funderar på om jag skulle baka lite till namnfesten .. Men det lutar åt att jag ger mig in till stan och shoppar lite i stället..Har insett att jag måste ha lite linnen..inget kul att handla till sig själv nu när man har lilla gumman ..I dag tog vi sovmorgon .. Gick upp vid 9 .. Gumman går fortfarande i pyjamas ..( rättare sagt jag har inte satt på henne kläder än )Gårdagen blev jätte lyckad.. Svärföräldrarna var jätte nöjda med maten och till "efterrätt" kom mina päron ut och även min farmor..Den riktiga efterrätten var vitchokladspannakotta deras favorit ..Har nu en liten arg sak i babysittern på bordet som vill ha min uppmärksamhet ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards