Alla inlägg den 28 september 2012

Av Caroline - 28 september 2012 17:27

veterinären ringde och hundens provresultat är helt ok..

så nu behöver jag inte ta bort honom..underbart...

sen har snickaren varit i dag o på måndag kommer han och bygger formen till plattan och på onsdag kommer cementbilen..sen i mitten av oktober ska han resa garaget..

känns som vi börjar få medvind nu !!

men man ska inte ropa hej innan man är över ån   ..

Av Caroline - 28 september 2012 08:52

då var det fredag och snart helg..

i går var mitt hjärta jätte duktig när jag åkte till stan..sov hela vägen..

vaknade och snackade hela mötet ,så nästa vecka på mötet har jag fixat barnvakt(svärmor följer med).

hem somnade hjärtat nästan direkt och sov hela vägen hem..

på eftermiddagen fick jag igen för det gått så bra på förmiddagen..

inget roligt ,men det får man ta ..

skulle åkt in igen till stan och köpt present, men vi hoppade över det då hon var så grinig..

åkte till mina päron och fikade lite..min farmor var där och hon blev så glad att träffa sitt barnbarnsbarn..

i dag blir det att åka in tll stan vid 11 när gubben kommer hem från jobbet..måste köpa presenten kalaset är i morgon .

han jobbar bara halva dagen i dag för den andra har han packtid och på söndag drar han iväg på jobb..

mina päron drar i väg på semester på söndag med .. så man känner sig lite ensam..

på måndag kommer svärföräldrarna och på tisdag ska jag på p-möte och hem till farmor efter.. onsdag inga planer torsdag är det återträff på mödra (em).. sen är det en lång helg utan planer.. men det går ...

har ju 2 hundar och mitt   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards