Alla inlägg den 21 september 2012

Av Caroline - 21 september 2012 11:24

I bland har man bara en sån dag att man inte orkar något :-( I dag är en sån dag..Har massor snurrar i huvudet .. Saker jag borde göra för min och gummans skull ..Saker som vore bättre för oss ,saker jag vill ,saker jag inte orkar ta tag i pga följderna som skulle bli..Livet är inte alltid en dans på rosor..Och om det skulle vara så , så är det har någon jävel glömt tagit bort taggarna...... Sorry,inget roligt inlägg ..Men ibland blir det så här..Gumman är det bästa som hänt mig och det är pga henne jag orkar kämpa på ..Jag vill att hon ska få det bästa av livet .......Hon ska kunna vara glad och njuta utan att något sätter käppar i hjulet.. Mitt hjul snurrar inte alltid som det ska ,men jag lovar om någon med flit sätter käppar i hjulet för min dotter ,får dom med mig att göra...... Jag lovar utmana mig inte .I dag är jag på krigsstigen !!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards