Alla inlägg den 14 september 2012

Av Caroline - 14 september 2012 14:15

lilla gumman har sovit jätte dåligt i natt   ..

så i dag har jag som mål att hålla henne vaken så mycket som möjligt för att hon ska sova bättre i natt..

ringde min mamma som jag visste skulle till stan och shoppa lite,men hon var redan på väg dit...

så jag tog en rövare då jag skulle handla lite mat i dag ..

ringde till tjejerna på jobbet ovh fråga om jag fick komma på besök..

det var inga problem..var där i nästan 2 timmar...

känns så skönt att få behålla kontakten med dom fast man är mammaledig...

den 19/9 ska vi spela bowling..men jag ska fira mamma som fyller den dagen .. men vi kommer vara på samma ställe så jag får träffa dom i alla fall   ..



Av Caroline - 14 september 2012 09:39

läkarbesöket i går gck jätte bra..

min lilla gumma går upp som hon ska i vikt..

läkare tyckte dock att jag såg lite blek ut ,så här ska det kollas blodvärden..

satt i går och tittade lite på villervallas hemsida och råkade visst beställa lite..

eller rättare sagt

4 par byxor

2 bodys

1 mössa

1 scarf

alltid lika roligt att köpa lite nytt till gumman..

var inne i stan för 1 vecka sen och fick pengar av gubben för att köpa något till mig själv ,men jag kom hem med massor till gumman i stället   

känns liksom inte roligt att handla till sig själv när man fortfarande inte är som man borde vara i kroppen..

visst jag har tappat alla kg sen graviditeten och ca 7 till ...men köper jag något som passar nu, kanske det inte gör det om 3 månader ..så varför lägga pengar på mig ?? när lilla gumman kan få lite fint...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards