Alla inlägg den 24 september 2012

Av Caroline - 24 september 2012 18:13

..jag vart duktig..

jag har lagt sten fra våran altan..

lilla gumman har varit med hon också,fast i vagnen..

i dag fick hon halv sitta i vagnen så hon nådde leksaken som hänger i sufletten..

inte visste jag att hon tyckte det var så kul att slå på den,men när den slog tillbaka vart det ett skrik utan dess like..

mammas  :a .. det är inte lätt att sitta och leka i godan ro och plötsligt går leksaken till anfall..

jag tror inte jag förstår vilken snäll dotter jag har...



Av Caroline - 24 september 2012 10:16

måndag igen..

en ny vecka och nya tag..

orka,orka,orka är mitt nya motto..

känns som jag har hur mycket som helst att göra och ingen tid..

vi väntar fortfarande på byggaren som ska komma och bygga formen till plattan till garaget..

börjar tro att han blåst oss..

varje gång vi ringer så säger han jag kommer om 2 dagar och när vi ringer 2 dagar senare så är det yttligare 2 dagar..

så just nu har vi ett garage i byggsatts som står och sakta men säkert ruttnar i från oss..

det vart ju fördröjt då en snubbe på kommun satte käppar i hulet och hotade med böter och andra trevligheter..men när vi fick rätt så ringde han min make och berättade att vi fått rätt .. han kunnde inte ringa till mig som han hotat och plågat med ev böter.. fegt..

får be till han där uppe att byggaren kommer snart..

och när jag ändå ber tänkte jag be att Hermans provresultat kommer ut bra..sist var det de sämsta på hela hans sjukdomshistoria :-( så är det inte bättre denna gång så får vi nog tyvärr säga hejdå till min älskling..

lovade mig själv ,att om vi skulle behöva höja hans cellgifter så skulle han få avsluta sitt liv värdigt.

han blir så trött och så får han liggsår när man måste höja cellgifterna..inget värdigt liv med andra ord..men det undliga till detta, hör att han har aldrig varit så pigg som han är nu.. fattar inte hur det höt i hop.. ja ja nya prve ska tas på onsdag så då gäller det att hålla tummarna..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards